NIEUWS

Expertmedia maakt animatie voor Stad Gent

Expertmedia mocht in oktober 2022 de presentatie verzorgen van de werken in de Petercelle as en koos daarvoor voor een full animatie. Deze werd zowel gebruikt tijdens het schepencollege als tijdens de infomomenten die de stad heeft georganiseerd. Deze presentatie zal later ook nog worden gebruikt om de bevolking te

Lees meer »

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

SEA: snel en gericht adverteren bij je doelgroep Laten we beginnen bij adverteren in Google, ook wel SEA genoemd. Andere benamingen zijn Google Adwords of simpelweg: Google Ads. SEA laat je toe om online te adverteren wanneer gebruikers bepaalde zoekwoorden ingeven in Google. Typt iemand de zoekterm in waarop jij met

Lees meer »

Nieuwe server in gebruik

Bijblijven met de nieuwste technologieën en performanties is een absolute must. Daarom investeren wij jaarlijks substantiële bedragen in de optimalisatie van onze infrastructuur. Zij hebben we recent een nieuwe octa core server in dienst genomen . Wiens mail naar deze server is gemigreerd, zou pop-ups kunnen krijgen in het mailprogramma.

Lees meer »

Een volledige webshop kan reeds vanaf 1500 €

Naar aanleiding van het interview dat Expertmedia gisteren gaf aan VRT Nws zou er wel eens een foute koppeling kunnen ontstaan tussen onze prijszetting en de uitspraak van de journaliste dat bedragen van 20.000 € en meer geen uitzondering zijn als men de kostprijs bekijkt…

Lees meer »

Expertmedia behaalt certificatie KMO Portefeuille

De kmo-portefeuille is een maatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat bijv. adviesdiensten zoals bijvoorbeeld het opstellen van een communicatieplan voor je bedrijf.

Lees meer »

Hoe u uw kansen op ranking in Google kunt bepalen

Het vinden van een aantal sleutelwoorden waarvoor u wilt rangschikken, is eenvoudig. Het moeilijkste gedeelte is uitzoeken wat er nodig is om te rangschikken voor die zoekwoorden (d.w.z. “zoekwoordmoeilijkheden”) en vervolgens die informatie te gebruiken om uw SEO-strategie te prioriteren en te plannen…

Lees meer »

U speelt met een idee?

Maak vrijblijvend een
afspraak met ons enthousiast team